Meditatia lui Tony Agpaoa, vindecator filipinez



Nu suntem fiinţe umane care trăiesc o experienţă spirituală. Suntem fiinţe spiriuale care trăiesc o experienţă omenească.  Teilhard de Chardin

Din ce in ce mai des apar stiri despre noi descoperiri in domeniul fizicii cuantice care vin in ajutorul medicinei alternative, a terapiilor complementare, ajutand la intelegerea unor fenomene care in trecut nu-si gaseau explicatii. Fiecare dintre noi, terapeuti sau nu, avem o filozofie personala asupra spiritualitatii, care sa ne ajute la rezolvarea problemelor fizice, psihice si emotionale cu care ne confruntam la un moment al existentei.
Toti am auzit  despre fenomenul de vindecare spontana, un reper clar pentru capacitatea innascuta de a ne putea vindeca singuri chiar si in cele mai dificile stari de boala. Ca practicant de terapie complementara sau  alternativa, ca cel care cauta in permanenta comutatorul corect pe care trebuie se apese pentru a declansa procesul de echilibrare si armonizare, stiu ca pacientul se vindeca singur, eu fiind doar martor si facilitator al acestui proces.  Ca practician al biodinamicii craniosacrale, stiu ca intentia, atentia terapeutica si ascultarea corpului au o putere imensa de activare a energiilor interne necesare autoreglarii si autovindecarii.
Odata cu nasterea, am primit dreptul la o viata lunga si sanatoasa, starea de boala fiind cea care incearca sa ne spuna ca ceva trebuie schimbat si depinde numai de noi si de capacitatea noastra de introspectie cat de repede gasim  cauzele in noi insine, in trecutul sau prezentul nostru. Asa ca inainte de a merge la medic sau la terapeut, asigura-te ca ai facut totul pentru a te cunoaste pana la esenta, ca ai parcurs toti pasii pe care propria intuitie ti i-a revelat, ca ai muncit disciplinat, in fiecare zi, pentru bunastarea ta fizica, psihica si emotionala.
Stim cu totii care sunt beneficiile meditatiei, cunoastem transformarile personale pe care le aduce evolutia cunoasterii intuitive si experimentarea starilor de expansiune a constiintei. Practica regulata, zilnica a meditatiei iti asigura coborarea nivelului de frecventa a undelor cerebrale la starea alfa, cunoscuta  ca fiind starea in care ne putem accesa cel mai usor subconstientul, cu toate beneficiile care decurg de aici.
Sunt bucuroasa sa impartasesc cu tine, transcriind mai jos meditatia lui Tony Agpaoa, faimosul vindicator filipinez cu care a facut cunostinta intreaga lume prin intermediul cartilor scrise de Janine Fontaine, ea insasi devenita vindecator, dupa o cariera stralucita in medicina alopata. Sunt sigura ca daca esti in cautarea unor raspunsuri, vorbele lui vor ajunge la sufletul tau pe calea cea mai scurta, pentru ca se adreseaza intuitiei tale, cea care cunoaste tot adevarul. 

Dumnezeule Preaiubit, recunosc adevarul si puterea Legii Universale care este cuprinsa in ceea ce este creat si in toate fiintele.
Puterea cosmica ma invaluie ca un nor, ma scalda ca un fluviu.  Ridic nivelul meu de constiinta pana la a fi in armonie cu aceasta Forta divina care se manifesta in cel mai mic gand al meu, in cuvintele mele, in actiunile mele.  Cunoscand puterea cuvantului, imi masor fiecare vorba. Dinamizate de catre puterea divina, ele isi ating scopul lor, iar prin amprenta de nesters pe care o lasa asupra subiectivitatii spiritului meu, ingaduie regenerarea intregii mele fiinte fizice si spirituale.
Mintea mea comanda trupului meu, iar trupul meu asculta de mintea mea.
Corpul meu fizic este rezultatul a ceea ce asimilez si a ceea ce gandesc.
Sanatate perfecta, fericire, tinerete, sunt rezultatul lor.
Optimist, fericit si vesel, descopar progresiv in mine suprema frumusete a vietii.
Parul meu sanatos si bogat este impregnat de aceasta viata, isi mentine culoarea de la inceput, creste abundent si viguros.
Vederea mea este perfecta, ochii relaxati, privirea ascutita. Vederea mea este patrunzatoare ca a vulturului care planeaza in aer si distinge clar cuibul dorit.
Auzul meu ascutit si fin capteaza cel mai mic sunet al naturii. Aud inlauntrul meu ceea ce poate auzi profetul si chiar mai mult, auzul este reflectarea in interiorul meu a spiritului care aude tot, stie tot, intelege tot.
Ma aflu in pace cu omenirea, inima mea este plina de iubire perfecta. Robusta si plina de sanatate, armonia o cuprinde.
Stomacul si tubul meu digestiv sunt marii alchimisti ai corpului meu. Ei au grija de el. Acesti geniali alchimisti creeaza energia care hraneste atat fizicul cat si mentalul meu. Si functionarea este perfecta, intrucat aceasta energie ramane in armonie cu fortele universale puternice si benefice. Apetitul meu, functiile de asimilare si eliminare sunt stabile si armonioase. Regimul meu respecta echilibrul intre proteine, grasimi, hidrati de carbon si saruri minerale. Mentin acest regim in perfect echilibru.
Aceasta forta infinita care inunda corpul meu preia echilibrul perfect al glandelor mele endocrine care reflecta armonia divina in capul meu, in gatul meu, in umeri, in piept, abdomen... in bratele mele, mainile mele, in genunchi, picioare, talpi, in fiecare celula si fiecare organ al trupului meu.
Nervii mei sunt acum linistiti, stabili si destinsi. Imi pastrez calmul si linistea, chiar in mijlocul agitatiei si zgomotului, ramanand in acord cu ritmul Spiritului universal, de unde provine intreaga cunoastere.
Stiu ce imi este de trebuinta si cum sa gasesc. Ceea ce cautam in afara, am gasit inlauntrul meu. Intelepciunea Legii universale ma calauzeste, ma hraneste si ma implineste, ma indruma si-mi rezolva problemele. Acum exista o armonie completa in corpul meu, in viata mea, in munca mea si in tot ceea ce intreprind.
Ceea ce cautam in afara exista si in interiorul meu. Viata, tineretea, se manifesta in fiecare organ al corpului meu si stau chezasie a Unitatii divine.
Sunt plin de vigoare, de vitalitate, de energie. Corpul meu este perfect. Sunt fericit. Fluxul Esentei divine patrunde fiecare fiecare din celulele corpului meu si le vitalizeaza. Linistea si forta Spiritului Universal ma invaluie din toate partile, ma patrund, ma scufund in aceasta baie de liniste, forta, sanatate, armonie, ziua, noaptea... In aceasta armonie care se asemuieste cu primavara, se poate face totul.
Puterea Spiritului divin ma conduce catre libertate, prosperitate si evolutie spirituala.
Puterea lui Dumnezeu ma patrunde si-mi ingaduie sa ma vizualizez asezat in adevaratul meu loc.
In viata mea apar cei care ma ajuta sa-mi pastrez sanatatea, fericirea si prosperitatea. Am fata de ei o datorie de recunostinta pentru care am mijloacele s-o onorez.
Sunt recunoscator pentru tot ceea ce se realizeaza si se implineste.
La momentul dorit, voi fi treaz, odihnit, bucuros, plin de energie, pentru munca pe care o am de facut. Sunt in mod constient de acord cu perfectiunea Constiintei supreme pentru a deveni ce trebuie sa fiu, lucru care cere folosirea gandirii pozitive. Nu-mi ingadui niciun gand negativ. Fac planuri sanatoase, iar ceea ce am conceput cu sinceritate in inima mea, se realizeaza.
Pun in practica cunostintele pe care le-am dobandit.
Muncesc pentru ca trebuie sa traiesc, iar Dumnezeu ii ajuta pe cei care se ajuta pe sine; cu fiecare prilej dau ce este mai bun in mine si fac cat pot de bine. Cred in Dumnezeu, am incredere in mine, in aproapele meu, in omenire. Stiu ca orice cautare a adevarului trece prin iubirea adevarata si credinta sincera. Adevarul exista in fiecare suflet. Cu credinta, totul este posibil. Eu cred... Eu am credinta... Sunt plin de putere si curaj, actiunile mele sunt drepte si-mi asum raspunderea lor.
Sunt ferm pe pozitie cand sunt sigur ca am dreptate. Imi depasesc temerile si indeplinesc incercarile care ma sperie. Sunt puternic, caci sunt in armonie cu Constiinta universala a lui Dumnezeu, izvor al  intregii inteligente si al tuturor fortelor. Am deplina incredere in valoarea mea personala, in puterea mea mentala, caci ea este emanatia fortei divine.
Sunt destul de puternic pentru a accepta cu calm bucuriile si incercarile. Imi folosesc fortele numai pentru bine. Toate lucrurile pe care am putut sa le vizualizez, devin reale. Ceea ce alti oameni au putut sa realizeze, pot sa fac si eu. Toate actiunile mele sunt conforme cu Legea universala. Mai presus de orice, cred ceea ce a spus Iisus Hristos: „Tot ceea ce fac eu, puteti face si voi si inca lucruri si mai minunate.”
Sunt sincer, caci numai adevarul dainuie. Onestitatea este temelia solutiei pe o gasesc pentru problemele mele. Imi indeplinesc obligatiile si nu-mi precupetesc nici timpul, nici talentele, nici eforturile.
Sunt fidel fata de firea si credinta mea. Imi ingrijesc integritatea, dar sunt oricand gata sa ma adaptez in scopul de a fi util ordinii sociale. Efortul sincer asigura reusita si acesta este rasplata mea. Sunt cinstit. Sunt liber, respect dreptul altuia. El are acelasi drept la libertatea de a gandi si de a face ceea ce ii dicteaza propria constiinta. Stiu sa-mi pastrez dreptul la propriile mele convingeri. Echilibrez respectul fata de mine insumi si consideratia pentru un altul.
Toata energia mea se indreapta catre binele comun, nu-mi neglijez obligatiile fata de societate.
Fac totul in modul cel mai creator cu putinta si in mod progresiv, chiar pentru lucrul cel mai marunt. Acord toata atentia, cu grija permanenta de a imbunatati activitatea mea. Imi pun viata in joc pentru fiecare actiune.
Simtul meu de observatie este foarte ascutit. Deosebesc fiecare lucru intr-o proiectie clara si cu mare lux de amanunte. Le deosebesc pe cele care au valoare de cele care nu au.
Disting binele si raul ascuns in fiecare lucru si ajung la o concluzie inteleapta, prin simplul rationament logic.
Ma conduc pe calea sanatatii si a abundentei ca sa cresc ocaziile de a ma servi pe mine, familia mea si pe toti cei ce ma inconjoara. Puterea mea crescuta este condusa de Legea universala, o folosesc pentru inaltarea omenirii.
Imi dezvolt subconstientul ca sa obtin si ultimele realizari pe care le doresc. Ma purific de orice indoiala, gelozie sau teama. Am incredere in actiunile mele.
Apreciez banul nu pentru mine insumi ci pentru interesul care-l prezinta pentru oameni. Il dau cu bucurie celor care au nevoie si mi se intoarce inzecit.
Am o optica sanatoasa asupra evenimentelor vietii: sunt o veriga dintr-un lant uman si sunt ca atare partial responsabil de tot ce se intampla. Disting in fiecare om spiritul lui Dumnezeu, prietenia si binecuvantarea lui Dumnezeu in fiecare lucru. Pastrez aceste ganduri in mintea mea, cultiv mila, tandretea, iubirea.
Primesc invatatura societatii si a mediului meu inconjurator . Iau parte la suferintele semenilor mei si cum toti suntem copiii lui Dumnnezeu, cer iertare pentru greselile mele si iert greselile altora. Sunt absolut convins ca iertand, sunt eu insumi iertat. Cand dai, primesti mai mult si fiecare actiune buna este rasplatita.
Pastrez legatura cu semenii mei, niciun om nu este izolat de ceilalti. Examinez deci toate aspectele relatiilor mele cu ceilalti. Nu port ura, nu ma pierd in discutii.
Sunt intotdeauna calm, vesel si intelegator, controlandu-ma perfect. Nu am pentru ceilalti decat ganduri de bunatate si onestitate. Incerc sa inteleg si sa dezvolt aspectul pozitiv al naturii lor. Ii iubesc si daca vorbesc, nu spun decat ceea ce este adevarat, amabil, util. Ce aud rau cu o ureche, iese pe cealalta. Urasc barfelile si nu vreau sa vad in om decat laturile bune. Stiu ca sentimentele pasionale sunt necesare, fiind subintelese pentru dragoste si armonie totala.
Pasiunea dragostei este de origine divina si nu ar trebui sa fie inabusita prin false sisteme de gandire.
Cred ca dupa instinctul de conservare, cel mai puternic mobil al omului este perpetuarea speciei. Aceasta incepe din tinerete si se continua de-a lungul vietii de adult, acordand fiecarui individ bucuria pe care o revarsa inima universala.
Ma aflu in Lumina, ma dezvolt din punct de vedere spiritual. Ferice de cei flamanzi si insetati de dreptate, caci ei vor fi rasplatiti. Eu sunt parte integranta a Legii Universale. Iata de ce am incredere in mine si in deciziile mele. Inima mea este larga, vederea mea limpede si voina mea plina de ravna. Sunt una cu Dumnezeu, ma rog in timpul fiecarei actiuni. Cea mai mare bucurie a mea este de a simti aceasta libertate si adevarata senzatie de a fi iluminat de catre fortele universale, caci traiasc in Ordinea divina universla.
Aud in interiorul meu vocea celui care ma indruma, aud aceasta voce care ma inunda sau se stinge in mine in momentul dorit, exact atunci cand trebuie, pentru ca se afla in armonie cu Spiritul universal. Fiecare dintre manifestarile mele ma umple de bucurie si recunostinta... Sunt recunoscator, sunt creat pentru aceasta.
Acum inchid ochii si meditez asupra organelor corpului meu, care au nevoie de ingrijire.
Inspir, relaxez fiecare muschi al corpului meu. Acum simt vibratia blanda care curge in mine. Meditez numai cu ganduri pozitive si indepartez orice gand negativ, iar in consecinta durerea se imprastie, grijile se indeparteaza, indoielile se potolesc, astfel ca frica dispare. Ma simt bine, bine, foarte bine... Cu fortele celeste sunt in legatura prin centrul inimii mele. Acum sunt gata sa experimentez senzatii durabile de bucurie si odihna.
Sunt odihnit. Imi destind muschii fruntii, in timp ce pleoapele mele sunt usor intredeschise si relaxate. Obrajii mei isi pierd tonusul, buzele mele sunt destinse, maxilarele relaxate, in repaos. Indepartez orice tensiune a muschilor de la ceafa, ai gatului, ai umerilor, ai pieptului. O senzatie odihnitoare se raspandeste de la frunte pana la piept.
Toracele meu se misca incet in ritmul respiratiei, in mod firesc, calm. Respir calm si normal. Pot simti caldura rasuflarii ele. Simt si aerul proaspat pe care-l inspir prin narile mele. Plamanii mi se umplu de viata si de oxigen. Pieptul meu este rezistent si tare.
Inima mea bate regulat, transmitand cu putere sangele in artere. Ritmul sau este la unison cu Spiritul universal. Inima mea este un tot. Se simte foarte bine.
Coastele mele salta ritmic, ele imi sustin bustul si se sprijina pe perna care propteste spatele meu, aceasta perna moale ca aerul pe care-l respir. Coloana mea vertebrala mentine coastele mele, le sustine. Ea este solida. O destind incet, segment cu segment.
Si stomacul meu si-a alungat tensiunile, se relaxeaza la unison cu pieptul si inima mea, incet, calm, lent. Muschii stomacului meu sunt relaxati.
Acum imi destind bratele, incepand cu umerii, coatele, incheietura mainilor, mainile, degetele.
Soldurile mele sunt solide si stabile, acum destind muschii lor, in timp ce energia revitalizanta se disperseaza indelung pe tot corpul meu. Si muschii gambelor se relaxeaza. Desigur, pot merge mandru si alerga ca un cal pursange, dar am nevoie si de repaus. Imi destind deci picioarele, punand toate ligamentele in repaus. Simt aceasta senzatie de repaus si destindere pana in talpi si degetele mari.
Acum tot corpul meu se odihneste: capul..., ochii..., obrajii..., ceafa..., stomacul..., umerii..., bratele..., mainile si degetele mele..., abdomenul..., soldurile..., picioarele pana la varful degetelor mari sunt acum destinse si in stare de odihna. Ma inspira sentimente de abandon, de satisfactie, de bucurie si fericire. Am impresia ca ma cufund intr-un somn profund, ca un prunc la sanul cald al mamei.
Simt un fel de nor bland asupra mea, ma inconjoara din toate partile, linistindu-mi simturile si nervii. Aceasta senzatie este atat de placuta incat o percep ca venind de sus, de dincolo de intelepciune umana.
Oh, Doamne, Tu m-ai incercat si Tu ma cunosti. Tu intelegi toate gandurile mele, toate planurile, toate motivatiile actiunii.
Tu stii totul despre mine inainte ca eu sa spun ceva. Ochii tai au vazut toate actiunile mele cunoscandu-le dinainte ca eu sa le fi dat curs. Tu esti in acelasi timp inaintea si in urma mea, Tu ma invalui si pui mana Ta asupra mea.
Spirit al Dumnezeului iubirii, pastreaza-ma in gratia Ta, spala-ma, purifica-ma, modeleaza-ma si foloseste-ma pentru a Te servi si pentru gloria Ta.
Oh, Dumnezeu al bucuriei, Te implor sa ma faci sa ajung una cu Tine.
In bucurie ai creat cerul, pamantul si tot ce cuprind ele. Ajuta-ma, Stapane, sa binecuvantez gratia Ta, sa traiesc fiecare zi in bucurie, sa descopar bucuria in orice lucru, mare sau mic. Tata ceresc, iti multumesc ca faci sa curga in mine si prin mine forta Ta revitalizanta, puterea Ta care reface fiecare celula, fiecare picatura din sangele meu, purificand toata fiinta mea, facand-o transparenta.
Ma bizui pe forta Ta, pe intelepciunea Ta, pe sfaturile Tale si-ti multumesc, Stapane. Spirit al lui Dumnezeu, vino in inima mea si umple-o. Deschid fereastra sufletului meu ca sa te las sa intri, iti consacru intreaga mea viata, vino si ia-ma, umple-ma de lumina si adevar.
Iti ofer singurul lucru pe care il detin, capacitatea de a fi plin  numai de Tine. Nu sunt decat un vas gol, umple-ma ca sa ma pot naste in viata spiritului, viata adevarului, a frumusetii, a bunatatii, a iubirii, a intelepciunii si a fortei. Calauzeste-ma astazi in tot. Condu-ma catre persoanele pe care trebuie sa le intalnesc prin actiunile si rugaciunile mele, dar mai presus de toate, Hristoase, fii inlauntrul meu. Unde as putea sa ma duc fara spiritul Tau? Unde as putea sa ma scund sub vazul Tau? Daca ma ridic, eu Te gasesc, daca ma prabusesc, Te gasesc iarasi. Daca incalec aripile zorilor, daca ating hotarele marilor, tot mana Ta este cea care ma calauzeste. Tu ai modelat fiinta mea cea mai profunda, Tu imi cunosti pe deplin sufletul. Tu m-ai creat in sanul mamai mele si Tu stiai inca de atunci fiinta care voi deveni  in taina.

Daca s-ar numara cu fire de nisip infinitul intelepciunii si cunosterii Tale, tot nisipul Terrei nu ar ajunge, si chiar daca as putea s-o fac, eu voi fi intotdeauna cu tine. Iti multumesc, o, Stapane, ca sunt alcatuit in mod minunat, cu respect, dupa chipul Tau.

Fragmentul face parte din cartea dr. Janine Fontaine, "Medicina corpului energetic", publicata la noi de Editura Dharma.